Som študent, maturant na strednej zdravotnickej skole (SZS) v odbore zdravotnicky asistent (ZA) a podavam si prihlasku na fakultu urgentnej zdravotnej starostlivosti (UZS).
1. : Ake uplatnenie v OSSR by som mohol mat ako ZA (bez vysokej skoly) - najpravdepodobnejsie posobisko, najvyssia mozna dosiahnuta hodnost, karierny rast, ucast na misiach, pracovna napln
2. : Ake uplatnenie v OSSR by som mohol mat ako bakalar UZS - najpravdepodobnejsie posobisko, najvyssia mozna dosiahnuta hodnost, karierny rast, ucast na misiach, pracovna napln
...Alebo da sa extrene studovat VŠ počas posobenia v OSSR?
Som 185 cm vysoky, 85kg , vysportovanej postavy z obrovskym fyzickym a psychickym potencionalom.
Študent SZŠ / FUZS
Re: Študent SZŠ / FUZS
V súčasnej dobe je nedostatok lekárskeho personálu v OSSR preto by si nemal mať problém sa tam ako zdravotný personál dostať a s tvojím vzdelaním by si bol aj zaradený do tohto smeru. Pre teba výhodnejšie je spraviť si UZS a potom si podať prihlášku do OS. Bez vysokej školy by si mohol dosiahnuť len hodnosť mužstvo a poddôstojníci s vysokou budeš nastupovať ako dôstojník.
Dakujem za odpoved. Mam este jednu otazku: Da sa studovat VŠ aj počas posobenia v OS ? (externe)
Dá, ale nemôžeš sa na to spolahnúť, záleží to od toho kde budeš zaradený a čo budeš robiť a hlavne od tvojho vyššieho nadriadeného či bude akceptovať tvoje "skúškové obdobie", lebo na VŠ hoci chodíš externe len víkendy ale skúšky prebiehajú počas pracovných dní v intervale minimálne mesiac a 2x do roka.