Webgame,..
- Michal Kroužek
- Šéfredaktor
- Příspěvky: 4599
- Registrován: pát 11 srp, 2006 20:15
- Bydliště: Sezimovo Ústí, Česká Republika
- Kontaktovat uživatele:
Snaží se seč může.
Zbraně a vojenská technika a menší bratříček o airsoftu Airsoftmania.cz. Nově pak jsem i na Shinigami-san. Tam se věnuji civilnějším tématům.
Play Supremacy 1914, the free real-time strategy online games and the Browsergame of the Year 2009!
Play Supremacy 1914, the free real-time strategy online games and the Browsergame of the Year 2009!
- Michal Kroužek
- Šéfredaktor
- Příspěvky: 4599
- Registrován: pát 11 srp, 2006 20:15
- Bydliště: Sezimovo Ústí, Česká Republika
- Kontaktovat uživatele:
Objevili jsme mimozemskou civilizaci. Vyberte si o co ji požádáte.
* Jednorázový dar: Nové nápady na patenty na spotřební zboží, za které dostaneme 50M$
* Mimozemský pokrok: Mimozemský superpočítač
+15% maximální efekt všech technologií, +15% produkce technologií.
* Jednorázový dar: 10 nukleárních raket
* Odmítnout nabídku (budeme muset čekat na nový kontakt s mimozemskou civilizací, ale neklesne nám šance na další kontakt tak, jako když něco přijmeme)
Už sme se bál, že mi tenhle věk přijde UFO jen jednou
Zbraně a vojenská technika a menší bratříček o airsoftu Airsoftmania.cz. Nově pak jsem i na Shinigami-san. Tam se věnuji civilnějším tématům.
Play Supremacy 1914, the free real-time strategy online games and the Browsergame of the Year 2009!
Play Supremacy 1914, the free real-time strategy online games and the Browsergame of the Year 2009!
Michal Kroužek píše:Objevili jsme mimozemskou civilizaci. Vyberte si o co ji požádáte.
* Jednorázový dar: Nové nápady na patenty na spotřební zboží, za které dostaneme 50M$
* Mimozemský pokrok: Mimozemský superpočítač
+15% maximální efekt všech technologií, +15% produkce technologií.
* Jednorázový dar: 10 nukleárních raket
* Odmítnout nabídku (budeme muset čekat na nový kontakt s mimozemskou civilizací, ale neklesne nám šance na další kontakt tak, jako když něco přijmeme)
Už sme se bál, že mi tenhle věk přijde UFO jen jednou
Tak do čeho si šel?
- Michal Kroužek
- Šéfredaktor
- Příspěvky: 4599
- Registrován: pát 11 srp, 2006 20:15
- Bydliště: Sezimovo Ústí, Česká Republika
- Kontaktovat uživatele:
Penízky. 50 000 000 pěkně zvedne prestiž.
Škoda, že mi to ufo nenabídlo super pc už dřív. To by byla preštiž, kor když bych byl feudal.
Škoda, že mi to ufo nenabídlo super pc už dřív. To by byla preštiž, kor když bych byl feudal.
Zbraně a vojenská technika a menší bratříček o airsoftu Airsoftmania.cz. Nově pak jsem i na Shinigami-san. Tam se věnuji civilnějším tématům.
Play Supremacy 1914, the free real-time strategy online games and the Browsergame of the Year 2009!
Play Supremacy 1914, the free real-time strategy online games and the Browsergame of the Year 2009!
- Michal Kroužek
- Šéfredaktor
- Příspěvky: 4599
- Registrován: pát 11 srp, 2006 20:15
- Bydliště: Sezimovo Ústí, Česká Republika
- Kontaktovat uživatele:
Utopistická představa, že dokážeš ovlivnit cenu na trhu.
Zbraně a vojenská technika a menší bratříček o airsoftu Airsoftmania.cz. Nově pak jsem i na Shinigami-san. Tam se věnuji civilnějším tématům.
Play Supremacy 1914, the free real-time strategy online games and the Browsergame of the Year 2009!
Play Supremacy 1914, the free real-time strategy online games and the Browsergame of the Year 2009!
- Michal Kroužek
- Šéfredaktor
- Příspěvky: 4599
- Registrován: pát 11 srp, 2006 20:15
- Bydliště: Sezimovo Ústí, Česká Republika
- Kontaktovat uživatele:
Tj, ale pořád to neni tak významný díl a oni se jen tak nedají. Takže mi to nepřijde rentabilní
Zbraně a vojenská technika a menší bratříček o airsoftu Airsoftmania.cz. Nově pak jsem i na Shinigami-san. Tam se věnuji civilnějším tématům.
Play Supremacy 1914, the free real-time strategy online games and the Browsergame of the Year 2009!
Play Supremacy 1914, the free real-time strategy online games and the Browsergame of the Year 2009!
- Michal Kroužek
- Šéfredaktor
- Příspěvky: 4599
- Registrován: pát 11 srp, 2006 20:15
- Bydliště: Sezimovo Ústí, Česká Republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Webgame,..
Hraje ještě někdo z vás Webgame? 27.3. končí stávající věk, tak bych to od nového zkusil hrát.
Zbraně a vojenská technika a menší bratříček o airsoftu Airsoftmania.cz. Nově pak jsem i na Shinigami-san. Tam se věnuji civilnějším tématům.
Play Supremacy 1914, the free real-time strategy online games and the Browsergame of the Year 2009!
Play Supremacy 1914, the free real-time strategy online games and the Browsergame of the Year 2009!
Re: Webgame,..
Já jsem tam reglej ale nehrál jsem to už tak dobrej rok.
- Michal Kroužek
- Šéfredaktor
- Příspěvky: 4599
- Registrován: pát 11 srp, 2006 20:15
- Bydliště: Sezimovo Ústí, Česká Republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Webgame,..
Mě to včera nedalo a přidal jsem se tam. Narazil jsem na login z 60.věku. Koukla jsem, že tam jsou alianční pokroky, medaile apod.
Psal sem jim, zda bych se nějak mohl dostat na starý účet, zak terý jsem léta hrál, tak doufám, že mi dají klíčky. Pak bych zkusil dát ten příští věk na ostro.
10.2 Alianční bonusy
Alianční bonusy podporují rozmanitost vlád v jednotlivých aliancí. Utužují tak alianční spolupráci před započetím ale i v průběhu herního věku. Typ bonusu a síla jeho efektu závisí na počtu členů a jednotlivých typů vlád v dané alianci.
Bonusy za jednotlivá zřízení jsou následující:
Anarchie: +2 budovy za kolo
Feudalismus: +1% výroba jednotek (vojáků i techniky)
Demokracie: +1% maximálního efektu hospodářských technologií
Republika: +1% zisky z daní
Technokracie: +1% výroba jídla, +1% výroba energie, +1% výroba technologií
Komunismus: +3% síla rozvědky
Fundamentalismus: -3% žoldy
Diktatura: +1% síla armády
Utopie: +1% spokojenost
Robokracie: +1% maximalní efekt vojenských technologií
Aliance může vlastnit všechny druhy bonusů. Každý bonus se odemyká přítomností konkrétní vlády v alianci a je odemčený do doby, dokud se daná vláda v alianci nachází.
Síla bonusů je závislá na počtu členů v alianci. Vypočítává se koeficientem "počet členů aliance/2" a zaokrouhluje se dolů. Čili osmi a devítičlenné aliance jsou na tom v tomto ohledu stejně - pro obě je koefient 4. Tímto koeficientem se následně efekt bonusu násobí.
Veškeré bonusy dané aliance se zobrazují v Menu - Aliance - Přehled aliance (nad nástěnkou).
Nejvíce alianční bonusy tedy využijí co nejrozmanitější a desetičlenné aliance.
Omezení pro alianční bonusy
Omezení pro alianční bonusy je zavedeno na tzv. "nehrající a slabé země" - vztahuje se na země v protekci a na země hluboko pod průměrem statistik. Tedy země v protu svojí alianci nepřinášejí výhodu v podobě aliančních bonusů. A stejně tak alianční bonusy nepřinášejí ani země, které mají menší rozlohu a zároveň menší prestiž než je 50% průměru ze statistik (tedy ze zemí které vyšly z protekce). Konkrétní hodnoty jsou opět uvedené v přehledu aliance. Platí zde zároveň podmínka, že země, která má víc než 600 000 prestiže, alianční bonus přináší vždy. Systém splnění podmínek kontroluje v rámci hodinového skriptu vždy v xx:45.
Psal sem jim, zda bych se nějak mohl dostat na starý účet, zak terý jsem léta hrál, tak doufám, že mi dají klíčky. Pak bych zkusil dát ten příští věk na ostro.
10.2 Alianční bonusy
Alianční bonusy podporují rozmanitost vlád v jednotlivých aliancí. Utužují tak alianční spolupráci před započetím ale i v průběhu herního věku. Typ bonusu a síla jeho efektu závisí na počtu členů a jednotlivých typů vlád v dané alianci.
Bonusy za jednotlivá zřízení jsou následující:
Anarchie: +2 budovy za kolo
Feudalismus: +1% výroba jednotek (vojáků i techniky)
Demokracie: +1% maximálního efektu hospodářských technologií
Republika: +1% zisky z daní
Technokracie: +1% výroba jídla, +1% výroba energie, +1% výroba technologií
Komunismus: +3% síla rozvědky
Fundamentalismus: -3% žoldy
Diktatura: +1% síla armády
Utopie: +1% spokojenost
Robokracie: +1% maximalní efekt vojenských technologií
Aliance může vlastnit všechny druhy bonusů. Každý bonus se odemyká přítomností konkrétní vlády v alianci a je odemčený do doby, dokud se daná vláda v alianci nachází.
Síla bonusů je závislá na počtu členů v alianci. Vypočítává se koeficientem "počet členů aliance/2" a zaokrouhluje se dolů. Čili osmi a devítičlenné aliance jsou na tom v tomto ohledu stejně - pro obě je koefient 4. Tímto koeficientem se následně efekt bonusu násobí.
Veškeré bonusy dané aliance se zobrazují v Menu - Aliance - Přehled aliance (nad nástěnkou).
Nejvíce alianční bonusy tedy využijí co nejrozmanitější a desetičlenné aliance.
Omezení pro alianční bonusy
Omezení pro alianční bonusy je zavedeno na tzv. "nehrající a slabé země" - vztahuje se na země v protekci a na země hluboko pod průměrem statistik. Tedy země v protu svojí alianci nepřinášejí výhodu v podobě aliančních bonusů. A stejně tak alianční bonusy nepřinášejí ani země, které mají menší rozlohu a zároveň menší prestiž než je 50% průměru ze statistik (tedy ze zemí které vyšly z protekce). Konkrétní hodnoty jsou opět uvedené v přehledu aliance. Platí zde zároveň podmínka, že země, která má víc než 600 000 prestiže, alianční bonus přináší vždy. Systém splnění podmínek kontroluje v rámci hodinového skriptu vždy v xx:45.
Zbraně a vojenská technika a menší bratříček o airsoftu Airsoftmania.cz. Nově pak jsem i na Shinigami-san. Tam se věnuji civilnějším tématům.
Play Supremacy 1914, the free real-time strategy online games and the Browsergame of the Year 2009!
Play Supremacy 1914, the free real-time strategy online games and the Browsergame of the Year 2009!
- Michal Kroužek
- Šéfredaktor
- Příspěvky: 4599
- Registrován: pát 11 srp, 2006 20:15
- Bydliště: Sezimovo Ústí, Česká Republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Webgame,..
10.3 Alianční pokroky
10.3.1 Obecně
Alianční pokroky jsou dalším vylepšením, které posilují vlastnosti zemí konkrétní aliance. Na aktivaci pokroku a jeho efektu se podílí celá aliance a tento fakt posiluje alianční spolupráci. Tyto pokroky nejsou trvalé a země, která je vynalezne, může jejich efekt těžit pouze v alianci, kde pokroky vynalezla. Při změně aliance o tyto pokroky přichází. Vynaleznutí stojí nejčastěji technologie, občas peníze nebo vojáky. Některé pokroky jsou přístupné jen určitým druhům vlád (např. pokrok Guerillové války může využít jen vláda komunismus) nebo jsou závislé na jiné podmínce.
10.3.2 Cena
Každý pokrok má určenu vlastní základní cenu a určenou komoditu, za kterou lze pokrok aktivovat. Konečná cena pokroku je pak násobek náročností pokroků a základní ceny.
Pokrok Typ Základní cena Efekt
Členství v mezinárodní vojenské organizaci A 5 000 technologií Síla zbraní +1% zkušeností z útoku
Dynamické pancéřování tanku A 5 000 technologií Automatizace továren +3% síla útoky/obrany v útoku "Zaútočit na týl" (u Robokracie jen v obraně)
-5% ztráty tanků při nočním tažení
Guerillové války A 5 000 vojáků bonusy za tento pokrok využije jen vláda komunismus
+3% síla útoku v partyzánských útocích a vniknutí do bunkrů
-2% ztráty agentů v teroristických operacích rozvědky
+3% produkce vojáků
+2% efekt vojenských základen
-3% produkce energie
Pasivní efekt - nenásobí se počtem členů
za každých 1000km2 dostane každé kolo 1 agenta
ztrácí bonus do produkce raket za vládu
Letadlové lodě A 5 000 technologií Automatizace továren +3% síla útoku/obrany v útoku "Bombardování měst" a "Taktický nálet"
-5% ztráty stíhaček při nočním tažení
Offshore banka A 5 000 technologií Cena na domácím trhu -10% ztráty peněz při krádeži z alianční pokladny
Vakcinace A 3 000 technologií Hustota zalidnění +10% obrana proti operaci rozvědky Rozšířit epidemii
-5% ztráta obyvatel při operaci rozvědky Rozšířit epidemii
Tak zatím to vypadá, že se přidá i Marek.
EDIT: Zatím hraji jako: Táborsko(#4141) - shinigamicz ,aliance by měla být po staru Táborské bratrstvo s tagem BT
10.3.1 Obecně
Alianční pokroky jsou dalším vylepšením, které posilují vlastnosti zemí konkrétní aliance. Na aktivaci pokroku a jeho efektu se podílí celá aliance a tento fakt posiluje alianční spolupráci. Tyto pokroky nejsou trvalé a země, která je vynalezne, může jejich efekt těžit pouze v alianci, kde pokroky vynalezla. Při změně aliance o tyto pokroky přichází. Vynaleznutí stojí nejčastěji technologie, občas peníze nebo vojáky. Některé pokroky jsou přístupné jen určitým druhům vlád (např. pokrok Guerillové války může využít jen vláda komunismus) nebo jsou závislé na jiné podmínce.
10.3.2 Cena
Každý pokrok má určenu vlastní základní cenu a určenou komoditu, za kterou lze pokrok aktivovat. Konečná cena pokroku je pak násobek náročností pokroků a základní ceny.
Pokrok Typ Základní cena Efekt
Členství v mezinárodní vojenské organizaci A 5 000 technologií Síla zbraní +1% zkušeností z útoku
Dynamické pancéřování tanku A 5 000 technologií Automatizace továren +3% síla útoky/obrany v útoku "Zaútočit na týl" (u Robokracie jen v obraně)
-5% ztráty tanků při nočním tažení
Guerillové války A 5 000 vojáků bonusy za tento pokrok využije jen vláda komunismus
+3% síla útoku v partyzánských útocích a vniknutí do bunkrů
-2% ztráty agentů v teroristických operacích rozvědky
+3% produkce vojáků
+2% efekt vojenských základen
-3% produkce energie
Pasivní efekt - nenásobí se počtem členů
za každých 1000km2 dostane každé kolo 1 agenta
ztrácí bonus do produkce raket za vládu
Letadlové lodě A 5 000 technologií Automatizace továren +3% síla útoku/obrany v útoku "Bombardování měst" a "Taktický nálet"
-5% ztráty stíhaček při nočním tažení
Offshore banka A 5 000 technologií Cena na domácím trhu -10% ztráty peněz při krádeži z alianční pokladny
Vakcinace A 3 000 technologií Hustota zalidnění +10% obrana proti operaci rozvědky Rozšířit epidemii
-5% ztráta obyvatel při operaci rozvědky Rozšířit epidemii
Tak zatím to vypadá, že se přidá i Marek.
EDIT: Zatím hraji jako: Táborsko(#4141) - shinigamicz ,aliance by měla být po staru Táborské bratrstvo s tagem BT
Zbraně a vojenská technika a menší bratříček o airsoftu Airsoftmania.cz. Nově pak jsem i na Shinigami-san. Tam se věnuji civilnějším tématům.
Play Supremacy 1914, the free real-time strategy online games and the Browsergame of the Year 2009!
Play Supremacy 1914, the free real-time strategy online games and the Browsergame of the Year 2009!
- Michal Kroužek
- Šéfredaktor
- Příspěvky: 4599
- Registrován: pát 11 srp, 2006 20:15
- Bydliště: Sezimovo Ústí, Česká Republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Webgame,..
25.03.2015
Novinka ve hře
Wimperus 97. věk
(skrýt novinku)
Vážení hráči,
toto pondělí začíná 97. věk, který bude probíhat v období 30.3. 2015 - 8. 5. 2015.
Novinka ve hře
Wimperus 97. věk
(skrýt novinku)
Vážení hráči,
toto pondělí začíná 97. věk, který bude probíhat v období 30.3. 2015 - 8. 5. 2015.
Zbraně a vojenská technika a menší bratříček o airsoftu Airsoftmania.cz. Nově pak jsem i na Shinigami-san. Tam se věnuji civilnějším tématům.
Play Supremacy 1914, the free real-time strategy online games and the Browsergame of the Year 2009!
Play Supremacy 1914, the free real-time strategy online games and the Browsergame of the Year 2009!