Hearts of Iron III

Michal Kroužek
Šéfredaktor
Šéfredaktor
Kontaktovat uživatele:

Hearts of Iron III

Příspěvekod Michal Kroužek » čtv 26 pro, 2013 16:51

Hearts of Iron III

It’s time to take command and lead your nation through World War II, the largest conflict in world history. Hearts of Iron III lets you take charge on any front, as any country, and through a variety of scenarios. Guide your nation to glory from 1936 to 1948: wage war on the battlefields, in the factories, and at the negotiating table, in the most detailed game based on World War II ever made.
Features

Play as any nation from 1936 to 1948 – choose from over 100 countries.
With nearly 15,000 provinces, Hearts of Iron III is not only five times larger than before, it’s also the most detailed depiction of World War II ever created.
Flexible technology system with hundreds of categories
Major powers get their own unique attributes.
Interact with thousands of historically accurate military commanders and politicians.
Realistic military command AI allows for unprecedented levels of interaction.
Zbraně a vojenská technika a menší bratříček o airsoftu Airsoftmania.cz. Nově pak jsem i na Shinigami-san. Tam se věnuji civilnějším tématům.
Obrázek
Obrázek
Play Supremacy 1914, the free real-time strategy online games and the Browsergame of the Year 2009!

Michal Kroužek
Šéfredaktor
Šéfredaktor
Kontaktovat uživatele:

Re: Hearts of Iron III

Příspěvekod Michal Kroužek » čtv 26 pro, 2013 16:52

Hrajete někdo Hearts of Iron III? Uvažuju, že bych konečně přešel z dvojky na trojku. I když jak u Hearts of Iron III tak i u Europa Universalis III mě odpozuje ten nový vzhled. Zlatý starý, jednoduchý.

Máte nějaké tipy jako hrát verzi a jaké k ní postahovat mody a češtinu a kde?
Zbraně a vojenská technika a menší bratříček o airsoftu Airsoftmania.cz. Nově pak jsem i na Shinigami-san. Tam se věnuji civilnějším tématům.
Obrázek
Obrázek
Play Supremacy 1914, the free real-time strategy online games and the Browsergame of the Year 2009!

Duke
Správce fora
Správce fora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Duke » sob 28 pro, 2013 14:44

Michal Kroužek píše:Hrajete někdo Hearts of Iron III? Uvažuju, že bych konečně přešel z dvojky na trojku. I když jak u Hearts of Iron III tak i u Europa Universalis III mě odpozuje ten nový vzhled. Zlatý starý, jednoduchý.

Máte nějaké tipy jako hrát verzi a jaké k ní postahovat mody a češtinu a kde?

Trojka mě nějak nezaujala ale už jsem jí nehrál rok. Absence miniscénářů a pokračující pomalost díky tomu, že to zas jede primárně na procesor je nepříjemné. Snad aspoň popatchovali idiotský chování AI a nelogičnosti co se týče velení.

Nějaké češtiny jsou tu:

Kód: Vybrat vše

http://hoi.jajjun.com/hoi3-downloads/

ale nevím jaká je poslední verze HoI3.

Michal Kroužek
Šéfredaktor
Šéfredaktor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Michal Kroužek » ned 29 pro, 2013 10:05

Tak miniscénář sem hrál jen jednou. Pravda, pc mi při delší válce už laguje i u dvojky. No zkusim to a uvidim.
Obrázek
Obrázek

Zpět na „Hry“