Zdravotný problém a vstup do OSSR

Ozbrojené síly Slovenské republiky (předtím v letech 1993 - 2002 Armáda Slovenské republiky)
Asan7
Vojín
Vojín
Příspěvky: 1
Registrován: úte 30 kvě, 2017 16:27

Zdravotný problém a vstup do OSSR

Příspěvekod Asan7 » úte 30 kvě, 2017 16:38

Pekný deň.Vyštudoval som IT školu ako Technik informačných a telekomunikačných technológií. Taktiež som spravil kurz na vyhlášku 21. Už nejaký čas seriózne premýšľam nad vstupom do OSSR. Problém je ten,že na chodidlách mám tkzv. Dyshidrotický ekzém . Už to riešim cez 7 rokov a neviem čo s tým. Nikto poriadne nevie prečo sa tvorí,obehal som kvôli tomu už 4 dermatológov a stále nič. Krv je na všetko negatívna.Tak isto aj test na alergény. Som úplne zdravý. Som z toho celkom demotivovaný pretože mám obavy,že budem zbytočne riešiť vstup do OSSR kedže neprejdem zdravotnou prehliadkou. Preto som sa rozhodol informovať sa u skúsenejších a zistiť či tam nie je nejaká tolerancia na problémy tohto typu.Ďakujem za pomoc.

Hoodlum
Svobodník
Svobodník
Příspěvky: 7
Registrován: stř 17 kvě, 2017 16:22

Re: Zdravotný problém a vstup do OSSR

Příspěvekod Hoodlum » sob 3 čer, 2017 13:23

Asan7 píše:Pekný deň.Vyštudoval som IT školu ako Technik informačných a telekomunikačných technológií. Taktiež som spravil kurz na vyhlášku 21. Už nejaký čas seriózne premýšľam nad vstupom do OSSR. Problém je ten,že na chodidlách mám tkzv. Dyshidrotický ekzém . Už to riešim cez 7 rokov a neviem čo s tým. Nikto poriadne nevie prečo sa tvorí,obehal som kvôli tomu už 4 dermatológov a stále nič. Krv je na všetko negatívna.Tak isto aj test na alergény. Som úplne zdravý. Som z toho celkom demotivovaný pretože mám obavy,že budem zbytočne riešiť vstup do OSSR kedže neprejdem zdravotnou prehliadkou. Preto som sa rozhodol informovať sa u skúsenejších a zistiť či tam nie je nejaká tolerancia na problémy tohto typu.Ďakujem za pomoc.