Armáda - istota ?

Ozbrojené síly Slovenské republiky (předtím v letech 1993 - 2002 Armáda Slovenské republiky)
zufzufmeister
Desátník
Desátník
Příspěvky: 15
Registrován: pát 15 dub, 2011 13:21

Armáda - istota ?

Příspěvekod zufzufmeister » stř 13 črc, 2011 19:48

Chcem sa spýtať na sústavné prijímanie ľudí, je pravda, že toto prijímanie sa robí každé 4 mesiace na úkor vojakov, ktorí sa prepúšťajú? Je naozaj potrebných toľko ľudí v armáde, ako sa vlastne rieši prepúšťanie v armáde... Kamarát ktorý pracuje ako vojak hovoril, že armáda už dávno nie je žiadna istota, že aj u nich prišiel rozkaz prepustiť toľko a toľko ľudí a nadriadení to proste urobia... Tiež sa mi zdá zvláštne, že sa pravidelne prijíma toľko ľudí, veď to predsa nemôže nahrádzať prirodzené úbytky, odchody do dôdchodkov atď...

Uživatelský avatar
kapitan
Nadrotmistr
Nadrotmistr
Příspěvky: 167
Registrován: pát 26 lis, 2010 9:33
Bydliště: Zvolen

Re: Armáda - istota ?

Příspěvekod kapitan » pát 15 črc, 2011 6:05

Prijímanie do ozbrojených síl SR sa vykonáva počas celého roku. Výberové konania sú vyhlasované 4x do roka do prípravnej služby pre funkcie mužstvo a poddôstojníkov a 1x do roka do prípravnej štátnej služby pre hodnostný zbor dôstojníkov.

Neviem či nejaký útvar v OS SR dostal nariadenie prepustiť určitý počet vojakov. To teda určite nie!!! Ak má kamarát takú skúsenosť, nech sa mi ozve, určite si rád zistím detaily.

Je to možno neuveriteľné, ale prijímanie sa vykonáva iba v takom počte, koľko vojakov odíde z armády.
Ako vojak pôsobím už 19 rokov a mojim cieľom (samozrejme aj s kolegami) je vybrať najlepších uchádzačov do armády za banskobystrický kraj. Na všetky otázky ohľadom vstupu do ozbrojených síl SR veľmi rád odpoviem.

NAKOĽKO VAŠE OTÁZKY SA VÄČŠINOU OPAKUJÚ POUŽÍVAJTE VIAC FÓRUM AKO SS - POMÔŽETE AJ TÝM NESMELÝM

Triana
Nadrotmistr
Nadrotmistr
Příspěvky: 156
Registrován: pát 3 zář, 2010 18:07

Příspěvekod Triana » pát 15 črc, 2011 8:05