Elektro

Ozbrojené síly Slovenské republiky (předtím v letech 1993 - 2002 Armáda Slovenské republiky)
PrestigioHD3870
Svobodník
Svobodník
Příspěvky: 8
Registrován: úte 24 kvě, 2011 16:59

Elektro

Příspěvekod PrestigioHD3870 » úte 24 kvě, 2011 17:12

Dobrý deň. Chcel by som sa spýtať aké uplatnenie by som mal v armáde SR keď mám vyštudovanú Strednú odbornú školu, odbor Mechanik- Elektrotechnik zo zameraním na automatizáciu. Viem že vo svete sa automatizuje všetko. Aj keď som absolvent bez praxe :( rád by som sa dostal k technike a pracoval s ňou. Uvažujem aj o vysokej armádnej škole no neviem či ma zoberú. Takže približne aké úkony máte prichystané pre automatizéra :?:
PS: Prepáčte až teraz som si všimol že som v zlej sekcii. Táto otázka by mala patriť pravdepodobne do voľnej sekcii.

Uživatelský avatar
kapitan
Nadrotmistr
Nadrotmistr
Příspěvky: 167
Registrován: pát 26 lis, 2010 9:33
Bydliště: Zvolen

Re: Elektro

Příspěvekod kapitan » úte 24 kvě, 2011 18:09

PrestigioHD3870 píše:Dobrý deň. Chcel by som sa spýtať aké uplatnenie by som mal v armáde SR keď mám vyštudovanú Strednú odbornú školu, odbor Mechanik- Elektrotechnik zo zameraním na automatizáciu. Viem že vo svete sa automatizuje všetko. Aj keď som absolvent bez praxe :( rád by som sa dostal k technike a pracoval s ňou. Uvažujem aj o vysokej armádnej škole no neviem či ma zoberú. Takže približne aké úkony máte prichystané pre automatizéra :?:
PS: Prepáčte až teraz som si všimol že som v zlej sekcii. Táto otázka by mala patriť pravdepodobne do voľnej sekcii.


myslím, že sekcia na otázku je OK.
Absolventovi SOŠ v odbore mechanik- elektrotechnik môžeme ponúknuť funkcie: spojár, mechanik, obsluha, zdrojár. všetky tieto pozície vyžadujú kvalifikačný predpoklad elektrotechnického vzdelania.
Neviem si dosť dobre predstaviť spôsobilosť - automatizéra. Toto pls rozpíšte.