Pomoc pre Zdravotnikov

Ozbrojené síly Slovenské republiky (předtím v letech 1993 - 2002 Armáda Slovenské republiky)
matocetos
Svobodník
Svobodník

Pomoc pre Zdravotnikov

Příspěvekod matocetos » ned 17 dub, 2011 10:19

Dobry den. mal som 20 rokov som s Kosickeho kraju a som rok po maturite na Strednej zdravotnej skole, rok som pracoval ako osetrovatel v zahranici mam velky zaujem dostat sa do Armady SR. Viem ze moji kamaráti ktorý ukoncili Zdravotnú skolu pracuju ako zdravotnici v Armade, zaujimalo by ma ze co vsetko musim podstupit a kedy su pohovori a podobne.Momentalne som este v zahranici tak aby som stihol pisem uz teraz , Dva a pol roka som robil závodne silový trojboj, a momentalne chodim behavat uz pol roka cize kondicne sa nato citim, velmi rad by som pokracoval v mojej praxi ako zdravotnik cize prosim Vas o radu ako postupovat a co vsetko bude treba potrebne podstupit. Velmi pekne dakujem Martin

TONO
Rotný
Rotný

Příspěvekod TONO » ned 17 dub, 2011 13:30

A chceš nastúpiť ako zdravotník alebo neakú inú funkciu?
"Live for nothing or die for something" John Rambo :twisted: :lol:

matocetos
Svobodník
Svobodník

Příspěvekod matocetos » ned 17 dub, 2011 16:09

tak najskor ako zdravotnik...vy ste vojak?? potreboval by som co najviac informacii , lebo ako som spominal niesom doma tak aby som vedel ako sa zariadit...

TONO
Rotný
Rotný

Příspěvekod TONO » pon 18 dub, 2011 11:45

Tuna sú všetky informácie ohľadom ponúkaných miest v OSSR, Termíny požiadavky ktoré musíš splňať atď

matocetos
Svobodník
Svobodník

Příspěvekod matocetos » pon 18 dub, 2011 11:57

tak to som pozeral a neviem s toho vyjst, ja len potrebujem vediet kedy mam poslat tu prihlasku, s kadial ju dostat a co vsetko je k tomu potrebne, lebo ako som spominal niesom doma tak aby som sa vedel podla toho zariadit..

TONO
Rotný
Rotný

Příspěvekod TONO » pon 18 dub, 2011 12:08